ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

زيارت بقعه متبركه

1396/4/13 9:02
283 بازدید
اشتراک گذاری

 

دست هاي خدا باشيم

براي برآوردن روياي انساني ديگر

اين قانون كائنات است 

كه هرگاه

معجزه زندگي ديگران باشيم

بي شك كس ديگري 

معجزه زندگي ما خواهد بود

 

 

 

بقعه متبركه تكيه پهنه كلا

 

 

 

مادرجون درحال نماز خوندن بود كه شما رفتي سمتش نماز بخوني

 

 

من اين مدل نگاه كردنتو كجاي دلم بزارم آخعههههبوس

 

 

پسر نمازخونم الله نگهدارت باشه عشقكم

 

 

بين مٌهرها  هميشه بزرگترينش دست شماست بس كه دوست داري 

 

 

مادرجون از مغازه هاي تو حياط تكيه برات اسباب بازي خريد

 

 

عكس يادگاري

 

 

 

 

 

 

دايي جون محسن در حال هوا دادن بشقاب پرندته

 

 

 

 

96/4/13

#ويهان- ماشاالله#19monthsold#1yearsold#

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان فرخنده
14 تیر 96 14:05
سلام مامانی من به قربون اون نماز خوندنت بشم ویهان نازم راستی زیارتت هم قبول باشه پسر طلا
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام فرخنده جونم فدات شم عزيزم ممنون نماز خوندنش هلاكمون كردهراه ميره تو خونه ميگه الا و دستمونو ميگيره ميبره سمت شير آب ميگه وضو بگيرين نماز بخونيم
کیمیا
18 تیر 96 11:33
قیافه با مزه شو اخههههه نیگاااا
مامان ويهان جون
پاسخ
هر وقت ميخواد ي كاري انجام بده و منتظره كه اجازشو بديم قيافشو اينجوري ميكنه اينجا هم ميخواسته مهرسجاده مادرجونشو بگيره قيافشو اينطوري كرده كه من اجازه بدم آخه شما بگين من با اين قيافشو كجاي دلم بزارم