ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

تجربيات مادرانه (3)؛ فرزند زیبای من

1396/4/13 10:33
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند زيباي من

رويش مرواريدهات مرحله طبيعي اما سخت از زندگيت بوده كه خيلي زود و در پنج ماهگي تجربش كردي و پشت سر هم  دندون در آوردي

 

اين موضوع باعث شد تدابيري براي مراقبت از مرواريدهات اتخاذ كنم اوايل دندوناتو با دستمال نمدار تميز ميكردم از 14 ماهگيت مسواك زدنتو شروع كردم و براي اين كار مسواك وخميردندان طعم دار ويژه كودكان تهيه كردم كه ترغيبت كنه به مسواك زدن

 

 

 

روزهاي ابتدايي به آموزش اينكه چطور موقع مسواك زدن آب دهانتو بريزي بيرون گذشت و من و بابايي هركدوم  بارها انجامش داديم و شما درست مثل غذا خوردن خيلي زود ياد گرفتي خودت اين كارو انجام بدي

 

 

 

 

اين روزها اما شيطنت هات بيشتر شده و همكاري نميكني من هم اجبارت نميكنم كه زده شي و نسبت به مسواك حسّه بدي پيدا كني شب ها اصولاً با ديدن مسواك زدن من خودت تقاضاي مسواك ميكني اما بخوبي قبل ازش استفاده بهينه نميكني همين هم غنيمته عشقكم اميدوارم تلاشمون بي نتيجه نمونه زيباي من96/4/13  

 

#ويهان- ماشاالله#19monthsold#1yearsold#

پسندها (9)

نظرات (5)

امیرحسین
13 تیر 96 14:24
آفرین به داداش ویهان جون که یاد گرفته و مسواک می زنه
مامان ويهان جون
پاسخ
قربون تو دوست خوبم تشويقاتم مثل خودت خوشگلن
مامان فرخنده
14 تیر 96 14:09
مامانی بهترین کار را میکنی که اصرار نمیکنی همین که خودش شما را میبنی که دارید مسواک میزنید مطمئن باش ملکه ذهنش میشه وبا بزرگتر شدنش خودش هم عادت میکنه که مسواک بزنه ویهان جون خیلی باهوش هست شک نکن مامانی ببوس روی ماهشووووو
مامان ويهان جون
پاسخ
همون فرخنده جونم دوست ندارم تو كاري اصرار كنم ولي سعي ميكنم خسته نشم كلا يه آدم با پشتكاريم نميدونم خوبه يا بد ولي با راهكارهاي مختلف امتحان ميكنم كه علاقمند بشه فدات شم عزيزم شما هم بوسه بارون كن عسل خانومه منو
کیمیا
18 تیر 96 11:32
آفرین مامانی با حوصلللله
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي قربون تو دوست خوبم
ساعت نیک
19 تیر 96 9:09
مبارک باشه ساعت دیواری اتاق کودک داریم از نوع خوب و درجه یک. خواستید در خدمتیم
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون از اطلاع رسانيتون
مامان نسرین
19 تیر 96 9:27
ممنون عزیزم که به ما سرمیزنین و به ما لطف دارین رمز ما 13611364