ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

بیست من در آستانه ۲۰ ماهگی

1396/4/24 10:16
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر بیست من در آستانه ۲۰ ماهگی

 

 

 

 

سلام به پسر بيست خودم 

اين روزها حسابي نازدار شدي بزنم به در و تخته بين همسايه ها محبوبيت خاصي پيدا كردي و شما رو نازدار پسر صدا ميزنن ...زیبا

با بچه ها و نوه هاي  همسايه ها حسابي جور شدي وعصرها همراه بابايي يه تايمي ميري تو كوچه و باهاشون بازي ميكني از بينشون با پوريا و متين كه چند سالي از شما بزرگترن بيشتر سازگاري و پوريا رو « پوآ » صدا ميزني ، متين هم يه داداش كوچولو داره به اسم مبين كه يك سال از شما بزرگتره ولي  زياد باهاش بازي نميكني و بيشتر بازياي بچه هاي بزرگتر رو دوست داري مثل فوتبال ، تعمير دوچرخه و بادكردن تيوپ دوچرخه  و ....

با نيكان (پسرعمه)  هم حسابي جور شدي و اگه نيكان پايين خونه مادربزرگ باشه مياد طبقه بالا خونه ي ما و با هم بازي ميكنيد چند شب پيش هم از باباجون خواستي  فوردتو برگردونه تا با تايرهاش بازي كني  به عبارتي تعميرشون كنيآرام

 

 

 

 

 

 

برنامه پارك و شهربازي هم همچنان هر روز برقراره هر روزعصر پارك ميري و شهربازي هفته اي يك الي دو بار ميري اين ماه هم كه كارگاه مادر و كودك  گروه غنچه ها ثبت نامت كردم  و احتمالا چند روز ديگه كلاسا شروع ميشه  و تجربه ي جديدي رو آغاز خواهي كرد به اميد خدا

 

 

 

 

علاقه چنداني به گوشي و گوشي بازي نداري ولي جديداً دوست داري فيلم هاي خودتو تو گوشي بيبيني و كلي هم كيف ميكني عاشق گوشيه دايي جون محسن هستي و هروقت خونه مادرجون باشي  يا دايي جون جايي كنارت باشه گوشيش دست شماست و فقط زماني كه زنگ ميخوره يا  SMS مياد خودت مياري ميدي به دايي جونو ميگي : «الو» يعني دايي جون الو كن و جواب بده

 

تو اين ماه هم سرما خوردي و سرفه و... رفتيم پيش دكتر خودت  و چكاب شدي البته من هم اين ماه بدجوري سرما خوردم... روزهايي كه از سرماخوردگي بي حالي خيلي روزهاي اعصاب خوردكني هستن...غمگین

 
 

 

 

تازگيا اگه اشيا خاصي از دست بابا بخواي و بابا هم بخاطر خطرناك بودن اون شي نده به شما مياي و منو واسطه ميگيري و به من ميفهموني كه به بابا بگو به من بده و منم واسطه ميشم  و از بابايي خواهش ميكنم بهت بده البته خودش يا من مراقبت هستيم كه خطري  تهديدت نكنه

 

 

 

 

خيلي جاها لج ميكني ولي وقتي باهات حرف ميزنيم اكثراً قانع ميشي البته خيلي مواقع هم قانع نميشي و ماها قانع ميشيم تا به خواستت برسي  اما در نهايت اگه باهات صحبت كنيم و قول چيزيو كه دوست داري  بهت بديم  قبول ميكني و ديگه خبري از لج نيست مثلاً چن شب پيش خانه بازي بوديم و حسابي بازي كردي  زمان برگشتن  به هيچ وجه رضايت نميدادي  كه بريم خونه و من هم گفتم ويهان بيا بريم ميخوايم ببريمت سوپرماركت براي خودت خريد كني كه راضي شدي و اومدي و با ديدن اولين سوپري از تو ماشين  قرارمونو يادآور شدي و ما رو ياد قولي  كه داديم  انداختي .... فدات شم آخه پسر خوش قول مني شما

 

 

 

 

اين روزها جاي حشره خوردگياتو نشون ميدي و ميگي : «اوف» بعدش ميري وازلين ژله اي خودتو مياري و بازش ميكني و واسه خودت كرم ميزني و بعدش از من ميخواي برات كرم بزنم جاشو نشونم ميدي  ميگي «اينجا » يعني اينجا رو كرم بزن براي منبوس

 

 

ديگه ذهنم ياري نميكنه نازدار پسرم؛ دوست دارم يه عالمه ... ولي نه ، يه عالمه خيلي كمه، من دوست دارم بيشتر از همه   محبت  چند تا عكس متفرقه هم هست از اين روزها كه برات ميزارم عشقكم

 

 

 
#ويهان- ماشاالله#19monthsold#1yearsold#
 

 

 

 

 

 

 

نقاشي و فقط پاهاتو بنگرررر... ماژيك ها قابل شستشو هستن البتهچشمک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجازه ميخواي تا كليد پريز خاموش روشن كنيراضی

 

همه چيو در چشم به هم زدني به هم ميريرزي

 

 

 

 

 

 

 

#ويهان- ماشاالله#19monthsold#1yearsold#

 

پسندها (6)

نظرات (3)

کیان
25 تیر 96 15:48
سلام ویهان جان اولین باره مه به شما سر میزنم ماشالله چه پسر نازی هستی شما
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام به كيان شيرين زبون ممنون كيان جان لطف دارين شما
مامان فرخنده
27 تیر 96 9:53
قربون این ناز دار پسر که عشق ماشین وتعمیر هست آفرین به ویهان خوش قول که سر قولهاش میمونه از بس که شیرین هستی پشه ها هم دوست دارند گازت بگیرند بوس برای ویهان ناز ومامان مهربونش
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام فرخنده جونم فداي تو مهربون دوستم بله عزيزم ايشون قول سوپري و خريد دنت و لپ لپو به هيچ عنوان فراموش نميكنن آخعههه منفعت داره براشون شيرين هستي عزيزم كه شيرين ميبيني قربونت عزيزم
مامانی کسرا
28 تیر 96 12:49
همیشه به گردش و شادی چه عالی که باهاش حرف میزنین و بهترین تصمیمُ تو لحظه میگیرین
مامان ويهان جون
پاسخ
الهي هميشه شاديهاي هممون برقرار باشه ممنون از دعاي زيبات عزيز مهربون بچه كوچيك داشتن يه جورايي آدمو مجبور ميكنه تو لحظه زندگي كنه اي كاش بشه هميشه همينطور تو لحظه زندگي كرد مثل دنياي كودكانه كودكانمان