ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

26شهریور; روز پسر نیکو باد

1396/7/16 11:21
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دنياي آبيه من، روزت مبارك

 


تُ
باید باشی تا صبح بخیر شود
آفتاب در آسمان همه هست
و روشنایی در روز
تُ باید باشی تا دلم گرم شود و
چشمانم روشن
روزت نیکو ای نگار مه رویم

 

 

 

 

نگار مه رويم آماده شده بريم جشن 

 

 

29 شهريور ، جشن روز پسر

 

 

بهانه ي قشنگه من روزت گرم و دلت خوش باد

 

 

 

 

 

بالاخره موفق شدم عكس دونفره ويهانو مهرسام بگيرمجشن

 

 

 

 

 

 

الهي هرچي خوبيه و خوشبختيه خداي مهربون برات رقم بزنه جانه مادر

#ويهان- ماشاالله#22monthsold#1yearsold#

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرخنده
17 مهر 96 8:19
سلام دوست جووونی روزت مبارک ویهان جون الهی که عاقبت بخیر وسعادتمند بشی عزیززززم
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام به روي ماهت فرخنده جون خوشگلممم قربون مهربونيات عزيزدلمبوس