ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

مهرت به دل افتاده مثل پاییز که به مهر آمده

1396/7/25 11:33
281 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مهرت به دل افتاده مثل پاییز که به مهر آمده مهر جهانتابم

 

يكي از خوشگلياي زندگيمون  نوشتن پاييز كنار اسمت  و گذاشتن اون هه برگ زير پاهاته وقتي غروب لابه لاي شاخه ها روزنه ايجاد ميكنه دقيقا عين عكس هاي مخصوص تولدت كه هفته پيش گرفته شد و بزودي اينجا ميزارمشون ؛ اين روزها كه به تولدت نزديك ميشيم من پاييز رو نميبينم من زمستونو بهار رو نميبينم من تو رو ميبينم كه سبزي و روشن  جانه مادر 2سال پيش تو همچين روزهايي تمام صفحات روزهاي تقويم روميزي ام رنگ شده بود و اين رنگ هاي تاريخ  تاكيدي بود برحقيقته حضورت  تا تاريخ تولدت رنگين كمون زندگيمون بشه و اينك دو سال و اندي است كه مهرت به دلهامون افتاده مثل پاييز كه به مهر آمده و اينجا درست همينجا كه من ايستاده ام سبز شد دوست داشتنت ميان نارنجي هاي پاييز...

 

 

اين خوشگليجاتو مادرجون براي اومدنه پاييز واست خريده عشقدونه

 

 

 

 

 

 

 

 

منم به عادت هر چند ماه دوباره سري به كشو و كمد لباسات زدم و يه سري كه هنوز قابل استفاده بودن و شما نمي پوشيدي دادم نيازمندش بپوشه تا دعاي خيرشون بدرقه خوشبختيه زندگيت باشه مهرجهانتابم

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فرخنده
1 آبان 96 10:28
منم دقیقا همین کار را میکنم چون وقتی لباسها نو هستند چه خوبه که آدم بده دست یه نیازمند ودعای اونا شامل این فرشته های ناز باشه وخدا قبول کنه
مامان ويهان جون
پاسخ
دقيقا عزيزم جديداً هم به اين نتيجه رسيدم كه چيزي به نام حيفه تو زندگيم نگه ندارم
فاطمه
5 آبان 96 14:27
مبارکش باشه ایشالله لباس دومادیش روببینیم
مامان ويهان جون
پاسخ
ايشالله گلم مرسي از محبتت