ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

در آستانه ۲ سالگیت

1396/8/24 12:53
204 بازدید
اشتراک گذاری

 

در آستانه ۲ سالگی…


عشق کوچولوی من تا چند ساعت دیگه ۲ ساله میشی بسلامتي و من شكرگذار خدايي هستم كه تو رو به ما هديه داد دلبركمممم هزار ماشاالله ت باشه که براي خودت بلبل زبونی شدی و تقریبا همه کلماتو لغاتی که ما میگیمو با شیرینی خاصی ادا میکنی ماه پسرم؛ آخ من فدات شم که این روزها کلی با خودت حرف میزنی و یکی دوتا میکنی با انگشتای دستت نفسمممممممم این روزها حسابی درگیر ضربه ای بودیم که موقع دویدن به مچ پای چپت خورده بود و نمیتونستی راه بری عشقممممم براي همین نتونستم عکسای زیادی از این برگ از خاطراتتو ثبت کنم فقط از خدا میخوام که شما فرشته ها رو هميشه هميشه هميشه در پناه خودش حفظ کنه ؛ آمين يا رب العالمين

 

قربون او ژست گرفتنت برم من كه همه زندگيمي

#ويهان- ماشاالله#23monthsold#1yearsold#

ثبت شده در: 96/8/24

 

 فداي خنده هات ، اي همه ي تارو پودم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#ويهان- ماشاالله#23monthsold#1yearsold#

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فرخنده
29 آبان 96 11:56
ویهان جون با چند روز تاخیر تولدت مبارک گل پسری 120 ساله بشی وخداروشکر که پات آسیب شدیدی ندید قربون خندیدنت همیشه بخندی گل خوش تیپ
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي فرخنده جونم ايشالله هميشه همه بچه ها سالم باشن فداي مهربونيت