ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

سي ماهگيت مبارك عشقه دلم

1397/2/31 10:16
472 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهكم ، پسركم ، 30 ماهگي ات قرين دل خوشي هايت

خوشبختي يعني تقارن سي ماهگي ات با روزهاي سي سالگي ام، قشنگترينم، عشقه دلم، مطمئن باش اينجا كه ايستاده ام هميشه بهترين ها رو برات خواسته ام و اگه تصميمي گرفتم رويايي جز رشد دنياي كوچكت در ذهن نداشتم دلبرك شيرينم، ميدونم سخته ولي ميفرستمت تا با هم بودن را ياد بگيري و كشف كني كودكانه هاي وجودت را كه عاشقانه هايم در بند كودكانه هايت است.

خدايِ من خودت نگهدارش باش اي خالق من و فرزندم#مهدكودك

 

پسندها (8)

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
1 خرداد 97 23:15
دنیای کودکانه ، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم ! گلگلگل