ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

عيد من وسط پاييز است

1395/8/4 10:07
252 بازدید
اشتراک گذاری

ويهانم ؛ هديه آبانم

عيد من وسط  پاييز است

چرا بايد همه آدم ها از يك تقويم مشترك استفاده كنند؟...

من، ايمان آورده ام كه هر آدمي تقويم خودش را دارد...

كساني هستند كه اول زمستان بهارشان بوده.... و كساني كه بهارشان سرد گذشت ...

شايد تقويم ها دروغ مي گويند...!!!

چرا كه عيد من وسط  پاييز است

 

 

 

از نظر من هركس تقويم خودش را دارد... تقويم را باز ميكند و به تاريخ امروز نگاه ميكند...يادش مي افتد سالها پيش درچنين روزي چه اتفاقي افتاد...يادش مي افتد امروز چه روزيست... همان گونه كه سال 94 براي من ، با آمدن "تو" عيد شد... ،

 

 

سال قبل اين روزهاي واپسين همه چيز براي حضورت محيا بود، تقويم روميزي محل كارم تقريباً تمام صفحاتش رنگ شده بود ، از زماني كه "تو" تو وجودم حس كردم شروع كرده بودم به رنگ كردن روزهاي تقويم... هر روز صبح بعد از نشستن  پشت ميزم اولين كاري كه ميكردم اين بود كه تاريخ تقويمو رنگ كنم و هر روز به خودم نهيب ميزدم كه يك روز ديگر هم گذشت و به روز تولدت نزديك تر... تا 14 آبان كه اومدم سركار اين روند ادامه داشت ...

 

 

چند روز پيش لباساي نوزاديتو از كمدت جمع كردم تو يه چمدون گذاشتم يه جاي دنج تا وقتي بزرگ شدي واست مرور خاطرات بشه ، يه سري از لباسات اصلا استفاده نشد و نو مونده ... و از اونجاييكه نميتونستم همه لباساتو نگه دارم به سري هم دادم بيرون به افراد نيازمند ... بزار بپوشن و دعاي خيرشون پشتوانه زندگيت بشه پسرم ... داريم به روز تولدت نزديك ميشيم ...هنوز باورش برام سخته كه يك سال ميگذره... هرچند سخت اما شيرين ميگذره... 

 

پسندها (10)

نظرات (5)

مامان عطرین
4 آبان 95 13:35
سلام خوبید . ماشالله به پسر گلتون . وبلاگ زیبا و قلم خوبی دارید تبریک میگم . دوست دارم با شما تبادل لینک کنم . اگه موافقید توی وب خودم پیام بذارید . ممنون ممنون عزيزم
مامان آیسل
5 آبان 95 15:50
سلام عزیزم....پیشاپیش تولدپسر گلتون مبارک....دختر منم پاییز بدنیا اومده ولی اونروز بهار عمرم بود نوشته هاتون خیلی دلنشینه مرسییییی مامان آیسل خوشگله چه عالی که آیسل زیبا هم پاییزیه
سیما
7 آبان 95 18:16
سلام/ از طرف خودم و امیرحسین پیشاپیش تولد ویهان جون رو تبریک میگیم/انشاالله همیشه به خوبی و خوشی زیر سایه مامان و باباجونش زندگی کنه
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون عزيزم من هم براي اميرحسين عزيز بهترين ها رو آرزومندم
محمد
11 آبان 95 22:44
نفس دایی 14 روز دیگه 1 ساله میشه 😍😍😍😍 ای جانم ❤❤❤❤❤ داداشم ،بهترين زندگيم ؛ چقدر خوبه كه تو رودارم
فریده
18 آبان 95 9:56
تولد ویهان جان پیشاپیش مبارک . چقدر اولین تولد زیباست . امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره .
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي مامان فريده مهربون