ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

فرشته نوپاي من

1395/9/23 10:40
152 بازدید
اشتراک گذاری

پسر كوچك من ؛ محكم و استوار قدم بردار

و مطمئن باش

ما در پس قدمهايت چون كوه ايستاده ايم

تا اگر پايت لغزيد با نهايت عشق تو را در آغوش بگيريم

 

 

يكي از تازه ها و فوق العاده هات كه بعد از تولدت اتفاق افتاده راه رفتنت بوده جشنهرچند از 9 ماهگي از مبل ميگرفتي و مي ايستاديبغلو 10 ماهگي يكي دو گام برميداشتي محبتو حتي در 11 ماهگي به چهار پنج گام رسيده بود بوسولي چون من جايي خونده بودم نوپايان بايد 10 گام بردارند تا راه رفتن محسوب بشه ما هم صبر كرديم... متنظرو بالاخره روز موعود در دوازده ماه و بيست و سه روزگي يهووويييي ديديم وسط سالن ،خونه مادرجون اينا ، داري ميدددوووييجشنبوس   همه ذوق كرديم و پدرجون مبلغي پول بهت كادو داد و مادرجون هم روز بعدش برات يه كادوي خوشگل خريد كه عكسشو ميزارم:

 

هديه مادر عزيزتر از جانم براي اولين گام هاي استوارت

 

با آرزوي اينكه  قدم هاي استوارت در راه سعادت و خوشبختي باشد

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان فرناز
25 آذر 95 0:02
مبارکه عزیزم گامهایش همیشه به شادی و سلامتی انشااله😘😘😘😘😘😘
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي عزيزم كه اينقدر زيبااا آرزو ميكني
مامان فرخنده
28 آذر 95 9:59
عزیزززززم راه رفتنت مبارک باشه
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون مرسي كه اين همه مهربوني فرخنده جون عزيز
کیان
28 آذر 95 15:12
آفرین پسر زنگ خیلی زود راه افتادی باریکلا
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي از تحسين و تشويقتون
مامان آیسل
1 دی 95 18:24
ای جان....عزیزم....مبارکه قدم برداشتنات....ازجمله خوشحالیهایی که فراموش نمیکنم راه رفتن دخترم بود
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي مامان آيسل جون آره واقعاً خيلي ذوق داره انگاري كه خودمون داريم راه ميفتيم كه اينجور خوشحاليم