ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

بهشت قشنگم

1395/12/1 9:51
150 بازدید
اشتراک گذاری

 

هر روز ولنتاين و سپندار مزدگانه

وقتي تو مالِ مني

بهشت قشنگم ؛ دومين روز عشقت مبارك

 

 عشق رويايي من 

دنيا اگر خودش را بكُشد نميتواند به عشق من به تو شك كند

تمام بودنت را حس ميكنم... حاجتي به استخاره نيست

عشق ما     

عشق من به تو

عشق تو به من               

عشق پدرت به تو

عشق تو به پدرت

يك پديده است ... يك حقيقت بي نياز از استخاره و گمان

صداي قلب تو... صداي زندگيست

زندگي را دوست داشته باش نازنين من 

زندگي را زندگي كن عاشقانه-كودكانه...

حتي وقتي بزرگ شدي كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم همين لحظه است... همين لحظه كه با تمام جانم عاشقم

دوستت دارم را يواشكي و آشكارا به تو هديه ميكنم...

تو خوب ميداني كه من چقدرعاشقانه با تو حرف ميزنم...

 

 ويهانم زندگي را عاشقانه زندگي كن...

زندگي بايد براي تو روزها را عاشقانه باران و شب ها را ستاره باران كند.

  
پسندها (7)

نظرات (1)

شادمهر کوچولو
2 اسفند 95 10:14
سلام ویهان جون ولنتاینت مبارک مرسی که به وبلاگ من سر زدی دوست جونم، حتما جزو لیست دوستام ادت می کنم...مواظب خودت باش دوستت دارم
مامان ويهان جون
پاسخ
خواهش ميكنم شادمهر كوچولو ، وظيفمون بود بيايم و تولدتو تبريك بگيم ما هم دوستت داريم هوااااارتا