ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

سوغات و ارمغانِ دبي

1395/12/5 10:29
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

سوغات ، تحفه و ارمغان دبي 

 

همه آدم ها دلخوشي هايي دارن ، خيلي ها كه مثل من خدا بهشون  فرشته داده ميتونند سر خودشونو با فرشته كوچولوشون گرم كنند،

حالا اگه سوغات و هديه  آورده باشن ... ؛

من عاشق سِت كردن و چيدن لباس ها اينجوري هستم، اون موقع كه بچه نداشتم هم از چيدمان و سليقه مامان هاي با سليقه لذت ميبردم؛ حوصله داشته باشم دوست دارم از اين عكس ها بزارم...

 

ويهانم مباركت باشه سوغاتي هاي خوشگلي كه پدرجون مادرجونت از مسافرتِ دبي برات ارمغان آوردن...

 

 

 

عاشق اين كتوني هاي چراغداري وقتي راه ميري چراغاش روشن ميشه كلي ذوق ميكني

 

انشالله به سلامتي و شادي ازشون استفاده كني جانكم(95/12/5)

 
پسندها (8)

نظرات (1)

مامان فرخنده
8 اسفند 95 14:23
سوغاتیهات مبارک باشه ویهان جووووونم به شادی بپوشی عزیزدلمممممم
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنونم مامانيه مليسا جووووونمممم فداي مهربونيات