ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

تجربيات جديد ويهان

1396/1/17 8:52
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوروز 96-برج رسكت

 

 

راننده كوچولو....

 

 

 

ييلاق خوش آب و هوا 

 

 

شكوفه من در كنار شكوفه هاي بهاري

 

 

 

 

 

گوشي موبايل داديم تا سرگرم بشي عكس بندازيم تو سبزه ها...

 

 

گوشي موبايل پس دادي و همكاري هم نكردي...

 

 

ميدوني محو تماشاي چي شدي؟؟؟

 

 

گله گوسفندانچشمک

 

 

و در ادامه...

 

 

سرگرمي جديد ويهان...چند روزي كه منطقه ييلاقي بوديم 

 

 

ادامه سفرهاي ييلاقي دست در دست بابابزرگ كه عاشقتهزیبا

 

 

خنده هات بهترينه بهترررررين

 

 

 

 

اسير يك مشت اردك هستن پسر طلاي ما

 

 

خودت باش

رها باش

ساده ترين كار جهان 

اين است كه خودت باشي 

و دشوارترين كارجهان

اين است كه 

كسي باشي كه ديگران ميخواهند

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان آیسل
18 فروردین 96 19:53
ویهان جون خوشحالم خیلی بهت خوش گذشته و عاشق طبیعتی
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان فرخنده
20 فروردین 96 10:52
چه جای خوشگلی مخصوصا شکوفه هاش واقعا زیبا بودند ویهان نازم چه خودشو با اردک وگوسفندها سرگرم کرده همیشه خوش وسلامت باشید مامانی
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي عزيزم من هرچقدر عاشق طبيعت بودم و هستم اما هيچ وقت نتونستم با حيوانات اونجوري كه بايد ارتباط برقرار كنم ولي ويهان عاشق حيواناته كه فك كنم به دايي جونياش رفته در اين زمينه
دخترخاله سیما
22 فروردین 96 15:56
سلام مامان ویهان جون/ امیدوارم همیشه کنار شکوفه ی زندگیتون همیشه شاد و خندون باشین/
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون عزيزم پاينده باشي و برقرار