ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

جنگل بليران-آمل

1396/2/2 11:59
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ويهان جنگل بليران-آمل-فروردين96

 

 

 

لقمان حكيم گويد : روزي در كنار كشتزاري از گندم ايستاده بودم

خوشه ها يي از گندم كه از روي تكبر 

سربرافراشته و خوشه هاي ديگري كه از

روي تواضع سر به زير آورده بودند

نظرم را به خود جلب نمودند

و هنگامي كه آنها را لمس كردم ... شگفت زده شدم... خوشه هاي سربرافراشته را تهي از دانه

و خوشه هاي سر به زير را 

پر از دانه هاي گندم يافتم

با خود گفتم : در كشتزار زندگي نيز 

چه بسيارند سرهايي كه بالا رفته اند 

اما در حقيقت خالي اند.

 

 

 

تو تمام مني...

تو نيمي از من نيستي

تو تمام مني

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ويهان & آرنيكا (خواهرزاده سميه جون)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

کیمیا
3 اردیبهشت 96 10:53
چه جای خوشگلی چه پسر نازی خیلی خوردنیه ماشااله
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون از اين همه لطفي كه پسرم داري عزيزم منظره پارك جنگلي بليرون آمل بينظير بود پيشنهاد ميكنم حتماً اگر سفري به شمال داشتيد از اين پارك جنگلي و طبيعت زيباش ديدن كنيد
مامان فرخنده
4 اردیبهشت 96 14:40
ای جانم ویهان ناز همیشه خوش باشی عزیززز دلم
مامان ويهان جون
پاسخ
خوش باشي و خوش ببيني مامانيه مليسا جووووووووووووون