ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

تجربه ي بازار سنتي-محلي

1396/2/19 12:12
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه بازار سنتي جويبار

...صبح جمعه مادرجون تلفن زد كه قصد رفتن به جمعه بازار جويبار رو دارن و  همه با هم همسفر شديم محبت

حال و هواي بازار سنتي جويبار ديدني بود من هم مثل شما قند و عسلم ، اولين – بار بود كه اومده بودم و اين حال و هوا رو تجربه ميكردم و بسي لذت بردم ...

اين هم از مزيت هاي مادر شدن من بوده كه همپاي پسر كوچولوم تعطيلاتم به سير و سياحت ميگذره آرامديدن سيل جمعيت و همهمه در كنار فروشنده هاي محلي نشون ميداد كه زندگي در جريانه...

همه چيزايي كه دوست داشتي اونجا يافت ميشدجشن از انواع پرندگان بومي-محلي تا بادكنك كه علاقه اي بس وافر بهش داري...

ولي اينبار اين جناب غاز بود كه توجهت رو به خودش جلب كرده بود و دست گذاشتي روي يه غاز سفيد و بزرگ و از كنارش جنب نميخوردي ما هم خواستيم به مسيرمون ادامه بديم و پي خريدمون بريم كه با جيغغغغغ و فرياد شما روبرو ميشديم گریهخلاصه به هر راه و روشي متوسل شديم در نهايت دايي جون محسن كه شما با شيرين زبوني «داي جي» صداش ميزني چند تا جوجه هاي خوشگل موشگل برات خريد زیباو راضي شدي همپاي ما به مسيرت ادامه بدي... 

 

 

و در ادامه عكسها:

 

صبح قبل از حركت ،حياط بهاريه خونه پدرجون

 

 

تونل زمان ويهان در حياط  بهاريه خونه پدرجون:

ويهان در ارديبهشت 95

 

 

ويهان & ارديبهشت 96 

 

 

 باغچه گلهاي بهاري

 

 

اومدي پاركينگ و نشستي رو صندلي مورد علاقت

 

 

جمعه بازار و محو تماشاي پرندگان...

 

 

 

 

 

آخه تو خودت جوجه اي جوجه ميخواي چيكاررررر؟؟؟؟

 

 

جوجه اردك ها

 

 

برگشتن مستقيم رفتيم خونه باغ و اين عكسم شيطنت جديدته

خدا تو رو براي ما خيلي خيلي حفظت كنه دلبركم

 

نوشته شده در سه شنبه : 96/2/19

پسندها (5)

نظرات (1)

فریده
23 اردیبهشت 96 13:10
چه جوجه اردکهای زیبایی ، تونل زمان هم خیلی زیبا بود ، ایشالا ویهان جون سالهای سال در حیاط خانه پدری عکس یادگاری بگیره
مامان ويهان جون
پاسخ
جوجه اردك ها خيلي دلبر بودن و دلم نيومد عكسشونو نزارمدوست دارم ويهان رفتار با حيوانات رو ياد بگيره واسه همينم واسش جوجه ها رو خريدم ممنون از دعاي زيبات عزيزم