ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

19 ماهگيت مبارك آرامش جانم

1396/3/29 8:50
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

آرامش جانم

تو همينجا نشسته اي، نزديكتر از جانم به من

و من بهشت را زودتر از آنچه در انتظارش بودم ديدم

تو تعبير تمام روياهاي زيباي من شده اي ، بهشتم

19 ماهگيت مبارك

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا ساز    19

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز    

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#ويهان- ماشاالله#19monthsold#1yearsold#

 

 

ميدونم پير ميشم و ميشينم اين عكسا رو نگاه ميكنم و حسرت اين روزهاي خوب و ميخورم ، پس الان تا ميتونم بو ميكشمت كه ميدونم چه روزهاي دلتنگي تو راهه ، تمام تلاشمو ميكنم قدر لحظه هامونو بدونم

1396/3/29

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان فرخنده
29 خرداد 96 10:11
بهشت مامانی نوزده ماهگیت مبارک همیشه لبت خندون وتنت سالم باشه عزیززززم
مامان ويهان جون
پاسخ
فداي محبتت بشم من دوست جونمممممم
سیما
1 تیر 96 11:45
19lماهگیت مبارک باشه ویهان مهربون
مامان ويهان جون
پاسخ
قربونت عزيزممم چندين بار اومدم وبلاگتون پست ها رمز دارن لطفا رمزو برام بفرست اگه صلاح ميدوني