ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

اين روز مبارک...جشن; روز دختر؛

1396/5/11 9:46
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

جشن; خانه کودک مهر

 

اول مرداد 1396 به پاس بزرگداشت روز دختر كه هميشه يادآور خاطرات خوب كودكيه خودم و هديه هاي خوشگلي كه مامان و بابام در اين روز به من ميدادند و اين روز رو به دخترانگي حضورم بزرگ ميداشتند در جشن زيباي خانه كودك مهر با حضور خاله پري و عمو موسيقي شركت و بسي خوش گذر كرديم در اين  روز مبارك...خوشحالم ويهانم كه اين روز مبارك هرچند كوچك اما درك كردي...

 

 

 

 

 

 

 

 

#ويهان- ماشاالله#20monthsold#1yearsold#

 

پ.ن: دوستان خوبه  ني ني وبلاگيه ما كه پيج اينستاي ما درخواست دادند چون پيج پرايوته  لطفاً به دايركت خودتونو معرفي كنيد تا ما شرمندتون نشيم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برف شادي و ذوق و شوقش

 

 

سلفي مادر و پسري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویهان مصداق واقعی ای شعر شده:

میونه این همه دلبر من دو دلم کدوم ور؟

این ور برم یا اون ور

 

 

 

 

 

خاله پري شما رو برده گذاشته ميونه دلبرا

اين عكسها  از روي فيلم گرفته شده...

 

جشن; خانه کودک مهر; روزدختر;

 

پسندها (7)

نظرات (0)