ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

در آستان دومین تکرار تاریخ میلادت

1396/8/11 10:52
191 بازدید
اشتراک گذاری

 

در آستان دومین تکرار تاریخ میلادت

 

قشنگه من… عزیز من… نفس من… خوشگل من:
روزها از پس هم سپری شدن و دومین تاريخ ميلادت آغاز دو سالگیت همین نزدیکی هاست تنها چند روز مانده به تاریخ به یادماندنیه لحظه ای که آفریدگار فرشته ای مثال زدنی برای ما هدیه فرستاد

فرشته خواستنی من آرزو دارم دلت خوش باشد نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند نشود غصه دمی نزدیکت ، لحظه هایت همه زیبا باشند


سپاسگزار خدای بیکرانم که همچون سال گذشته  این روزها ما را میهمان پرتو نور غریب الغربا امام رضا کرد كه همیشه از حرمش عجیب صدای بال ملائک می آید 

و من وام دار امام رئوفم كه در اين دو سال حاجتم را مورد عنايت قرار داد و هر سال در دمادم ميلادت ما را به صحن و سرايش طلبيد

 

 

دومین سفرنامه مشهدالرضايت با کوله باری از خاطرات خوش رقم خورد كه بزودي عكسهاي اين خوشيها را ثبت ميكنم و اما اين روزها در هياهوي تداركات جشن ميلاد باشكوهت هستيم جانِ مادر

ازخدامیخواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد عشقم;آمین یا رب العالمیين

پسندها (2)

نظرات (0)