ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

تولدت هزاران هزار مبار باشه؛ انار باغ بهشتم

1396/9/11 16:38
278 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت هزاران هزار مبارك باشه ؛

 

انار باغ بهشتم

 

روزي كه دنيا آمدي ، من متولد شدم... و از آن روز هم پسرم شدي و هم همه چيزم... پسر ماه روي من، جهانم با تو شكرانه هايش بيشتر است و تو عاشقانه ترين باور خواب و بيدار من... گوشه دلم روز به روز نگاه رو به تكامل تو را احساس مي كنم سپاس خدايي كه انار باغ بهشت را به من عطا كرد سايه خداي عشق بر قلبت مدام پسرم... بالاخره روز تولدت رسيد و گذشت . به همين سادگي دو ساله شدي.... البته براي من ساده نبود...تو لحظه لحظه اين دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از ديدنت لذت بردم خلاصه كلام اينه كه من عاشقتم عاشقتم عاشقتم... تو تمام دنياي مني... عزيز مني... خوشگل من... تولدت هزاران هزار مبارك باشه ويهان جانم

 

 

 

 

 

 

 

 

#ويهان- ماشاالله#2yearsold#

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)