ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

سيسموني

1395/5/20 19:02
592 بازدید
اشتراک گذاری

سيسموني ويهان جان جانان

 

 

 

براي درست كردن اتاق شما پسر يكي يه دونم  تحقيقات زيادي كردم از انتخاب رنگ هاي كاغذ ديواري ها تا انتخاب سرويس چوب وبالاخره با وسواس زياد تصميم گرفتيم رنگ سبز و ليمويي براي اتاق نفسم استفاده بشه و سرويس چوب هم از برند سلطان كوچولو كه فروشگاه دنياي كودك نمايندگي اين برند داشته سفارش داده شد ، هرچند كه بدقولي هاي زيادي در اين راستا صورت گرفت و فروشگاه مطابق تاريخ تحويل به مسئوليت خودش عمل نكرد و بالاخره بعد از تماس هاي مكرر من با واحد فروش و امور مشتريان كارخانه ، سرويس چوب و نصاب با يك ماه تاخير و يك روز مانده به زايمانم تشريف فرما شدن ولي خب با گذشت زمان براي من همه اين ها به خاطرات زيباي سيسموني شما عشق جانم مبدل شد. درمورد خريد كالسكه شما كه بعد از گشت گذارهاي متعددي كه در اينترنت زدم و خوندن نظرات و تجربيات ماماناي ديگه به اين نتيجه رسيدم كه مهم ترين ملاك در خريد كالسكه سبكي و راحتي در حمل و نقل بايد باشه و به اين ترتيب  كالسكه عصايي از مدل تريموف برند مك لارن براي شما نازدونه خريداري كرديم كه بسيار سبكه(4:30 كيلو) و مجوز ورود به هواپيما هم داره و اين ها همون اولويتهاي من در خريد كالسكه بود و تا به امروز بارها شده كه كالسكه  شما تو ماشين گذاشتم و دو تايي با هم رفتيم پارك چون خيلي سبكه و راحته و با يك حركت باز و بسته ميشه . اولين هاي سيسموني شما عزيز دل هم دايي جون محمد و هدي جون از سفر ماه عسل خودشون از استامبول تركيه هديه آوردن البته يك سري هدايا هم مامان بزرگ شما (مامان بابا) براي شما خريدن و بقيه خريدها هم من و مادرجون (مامان خودم ) به سليقه خودمون از فروشگاه دنياي كودك انجام داديم كه اميدوارم به خوشي و سلامتي استفاده كني پسر طلاي مامان و بابا كه با اومدنت شادي به زندگيمون آوردي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اين هم از تخت و پارك شما كه كنار تخت خودم گذاشتم.

 

 

 

 

 

 

 

 
پسندها (2)

نظرات (1)

❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
23 شهریور 95 11:31
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ممنون