ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

يلدا بهانه خوبي است براي با هم بودن

1396/10/7 11:26
307 بازدید
اشتراک گذاری

 

يلدا بهانه خوبي است براي با هم بودن

 

يلدا يعني يادمون باشه كه 

زندگي اونقدر كوتاست كه

يك دقيقه با هم بودن رو بايد جشن گرفت

پاييز هم رفت 

و من در اين بلندترين شب سال 

آرزو كردم :

حاجت دلمان با حكمت خدا يكي باشد

 

 

 

ويهان قشنگم ، عشقدونه ي ما، يلداي 96 رو با خانواده عمه ام خونه پدرجون مادرجون جشن گرفتيم  اما يلداي امسال براي ما متفاوت از يلداهاي ديگه بود چون دايي جون محسن 10/2 عازم دوره آموزشي سربازي شد ... امروز صبح كه به موبايلم زنگ زد دلتنگتر شدم و دلتنگت بود زنگ زد خونه مادرجون (امروز خونه مامانبزرگت مهمونيه و صبح قبل از اداره بردم گذاشتمت خونه مادرجون)صداتو بشنوه كه خواب بودي

 

...

برادركم ، جان دلم كه اولين رگه هاي حس مادري با تو در من جوانه زد هنوز در اعماق قلبم عزيزتريني، هرچند ميگي همه چي خوبه ولي ميدونم اونجا هواش خيلي خيلي سرده ، تو راحت نخوابي من راحت نميخوابم...دعا ميكنم براي راحتي ت، تمام شاديهاي دنيا رو برات ميخوام ايشالله اين دوره هم بسلامتي تموم ميشه و زودي برميگردي پيشمون به اميد خدا

 

 

تونل زمان :

ويهان عشقدونه جشن شب يلدا 94

 

 

 

تونل زمان و

جشن شب  يلداي 95

 

 

 

عشقدونه در جشن يلداي 96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همیاررایانه
8 دی 96 10:03
همیار رایانه(9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه ،موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... عکس زیبایی بود و خدا کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب ،مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... شماره تماس 9099071728 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل. www.hamyarrayaneh.ir سایت : برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید. تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستالگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh