ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

15 ماهگيت؛1سال و3ماهگيت مبارك

1395/11/25 19:31
148 بازدید
اشتراک گذاری

بهانه ي قشنگِ من 

136.gif132.gif

ماهگيت مبارك

تو مثل بهانه اي

تو مثل بهاري

تو مثل تمام هرچه تا بحال داشتم نيستي

جدايي، از تمامِ آنچه منظور من است... تو بهترين حسي... با تمامِ دلبري...با تمام قصه هاي دلبرانه

كه پيش ترها

مادرم براي كودكي هايم تعريف ميكرد...هنوز نميداني چقدر ميخواهمت

هنوز نميداني كه اينجا كه من ايستاده ام كجاست...

زندگي كن بهانه يِ قشنگِ من براي عاشقي

زندگي كن و آرام آرم بزرگ شو

برايت لحظه ها را زيباتر از زيبا ميسازم

مطمئنم

تو از بهار هم تازه تري

تو از هفت سين شب عيد هم

زيباتري

تو از خوابهاي قشنگ دم صبح هم

شيرين تري

جانكم...عزيزكم...زعفراني ترين طعم هاي روزگار هم

به طعم عاشقانه هاي ما

نميرسند

 

ويهان جانم 15 ماهه شدي مبارك باشه عشقم ايشالله 15 ساله شي و ماماني برات تولد بگيره ايشالله 150 ساله شي دردونه خوشگلم 15 ماهگيت با روزعشق (ولنتاين) همزمان شد كه در جشن روز عشق «خانه شادي» شركت كرديم كه به محض آماده شدن عكسهات اينجا برات به يادگار ميزارم در آخر هم خداي بزرگ رو هزاران هزار بار شكرگزاريم كه تو شدي عشق همه زندگي من و پدر مهربونت ايكاش زمان متوقف ميشدو ما ميتونستيم خيلي خيلي بيشتر قدر اين لحظات طلايي رو بدونيم. 

95/11/25 ؛ بياد روزهايي كه مثل برق و باد گذشت !!!!!

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان عطرین
28 بهمن 95 0:14
سلام عزیزم . ولنتاین و 15 ماهگی ویهان جون مبارک . ماشالله به قلمتون من که کیف میکنم . اگه دوس داشتین رمز مطالبتونوم بدین مرسی
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام مامانيه عطرين جون ممنون از پيام تبريكتون شما زيبانظر هستي كه زيبا ميبيني عزيزم چشم رمز خصوصي براتون ميزارم
مامان فرخنده
8 اسفند 95 14:25
سلام عزیززززززززم 15 ماهگی ویهان جووون مبارک باشه وبا پسر نازتون روزهای عاشقانه ای سپری کنید مامانی
مامان ويهان جون
پاسخ
سلام فرخنده جون نازنين ، ممنون از پيام تبريكت آخ من قربون تو دوست خوبم بشم كه اينقدر مهربوني