ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

آرشيوِ شبِ شعرِ من

1395/12/17 9:56
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم چشمت شبِ شعرِ من است

 

پسرم چشمت شب شعر من است

خانه از برق نگاهت روشن است

پسرم وقتي كه همراه مني 

باغ گل ، دشت شقايق با من است

مهر در شط نگاهت موج موج

ياس در باغ تو دامن دامن است

بي حضورت خانه ام هرگز مباد

زندگي بي خنده ات جان كندن است

ناز كن ، ناز تو را من ميخرم

 

 

 

پي نوشت:

مرور خاطرات در روزهاي پاياني سال 1395

(95/12/17)

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان فرخنده
17 اسفند 95 14:41
سلام مامان ویهان جون پیشاپیش سال نو مبارک باشه امیدوارم سال جدید سالی پراز اتفاقات خوب براتون باشه و ویهان جونم همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه
مامان ويهان جون
پاسخ
ممنون فرخنده جون اميدوارم سالي سرشار از شادي براي همه رقم بخوره
مامان دوقلوها
18 اسفند 95 17:02
هزار ماشاالله خدا حفظش کنه
مامان ويهان جون
پاسخ
سپاس فراوان مامانيه دوقلوهاي نازنين اميرعباس و ارغوان جان خدا وجود پر فروغ دوقلوهاي ناز و دوست داشتيتون رو حافظ باشه