ويهان جانويهان جان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ي قشنگِ من ويهان

مردهاي زندگيم روزتون مبارك

1396/1/23 9:30
6,700 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مردهاي زندگيم؛ روزتون مبارك

 

 

پدرم به من

بهترين هديه اي رو داد كه

هركسي ميتونه به ديگري بده؛

او هميشه مرا باور داشت

اعتماد به نفس امروزم

نتيجه رفتار ديروز پدرم است

 

 

پدرم؛ خواستم روز مهندس پيامي در وصف تو اولين مهندس زندگيم بنويسم و روزت را تبريك بگويم اما مشغله ها امانم نداد تبريكم را پذيرا باش چه خوب كه مهندساني چون خودت به جامعه ارزاني داشتي پدري كه هميشه براي مادرم همراه ترين و براي من بي نظيرترين پدر بودي آخرين باري كه دست يه پسر بچه رو گرفته بودي بيست و خرده اي سال پيش بود و الان دست پسر كوچولوي من توي دستاي هميشه گرم و مهربونته براي ديدن اين لحظه ها خدا رو هزار مرتبه شكر ميكنم

 

 

پدرم؛چه تقارن قشنگي بود كه روز تولدم با روزت يكي شد كاش اونقدر خوب باشم كه سرت رو بالا بگيري و همينطور كه به من اشاره ميكني با افتخار بگويي : او فرزند من است اكنون كه خودم فرزند دارم ميفهمم كه چه لذتي دارد پز فرزند را دادن روزت مبارم بزرگ مرد من؛ و سايه سارت تا هميشه مستدام باد

 

به همسر مهربون خودم كه براي من همراه ترين و براي پسرمون بي نظيرترين پدره هزار بار اين روز و همچنين با تاخير روز مهندس رو تبريك مي گم اميدوارم ساليان سال همراه هم باشيم

 

و اما پسرم؛

جانِ مادر؛

نشاط اين روز و اين بهارم بي گل رويت

به چه كار آيد؟

تو گر باشي ،طرب باشد ، بهشت باشد ، بهار آيد

دنيا در دستان من است وقتي تو را در آغوش ميگيرم

روزت مبارك جان و جهانم

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان فرخنده
4 اردیبهشت 96 14:46
سلام عزیزززززم تولدتون مبارک باشه وسایه مردهای زندگیت همیشه بالاسرت واقعا هیچ لذتی بالاتر از این برای پدر ومادرها نیست که بچه هاشون خوشبخت وعاقبت بخیر بشند این بهترین دستمزد برای زحمات مان وباباهاست همیشه موفقباشی دوست گلم
مامان ويهان جون
پاسخ
مرسي فرخنده جونم اولين نفري هستي كه اينجا تولدمو تبريك ميگي واقعاًممنونم....گل] خدا سايه ي نازنين خواهراتو برات نگه داره عزيزم خوشبختي و دلخوشي شما هم آرزوي ماست خيلي خيلي خيلي خوشحالم كه اينجا دوست خوبي مثل شما پيدا كردم اميدوارم دوستيهامون روزبروز بيشتر بشه